Název naší společnosti vznikl z anglické zkratky
CRM – Customer Relationship Management, což v češtině znamená ,,Řízení vztahů se zákazníky¨.

Také naše činnost se z velké části na tuto oblast zaměřuje.

V oblasti služeb poradenství jsme vám schopni pomoci, poradit a optimálně nastavit vaši komunikaci s obchodními partnery, zákazníky a klienty. Tuto činnost provádíme prostřednictvím osobních coachingů, či ekonomického a personálního auditu.

Výsledkem naší práce pro vás může být řada jednoduchých či složitých doporučení, restrukturalizace firmy nebo velmi moderní způsob snižování nákladů, spočívající v outsourcingu služeb.

Jednou z činností, které se věnujeme, jsou služby v oblasti personalistiky při výběru nových pracovníků, zejména na obchodní pozice a managery obchodních týmů.

Pro naše klienty realizujeme kompletní výběrové řízení od počátku až po samotný finální výběr.

Na rozdíl od běžných personálních agentur s uchazeči o zaměstnání simulujeme reálné situace, které mohou nastat v budoucím zaměstnání pracovníka. Tak můžeme odvodit, jak by pracovník v dané situaci reagoval a jaké má pro danou práci předpoklady.

Klient se všech těchto výběrů účastní sám a může potencionálního zaměstnance hodnotit.

Naše zkušenost a angažovanost mu ušetří mnoho času, práce a také stresu.