Naše Call Centrum je vybaveno moderní technikou a obsluhováno kvalifikovaným, zkušeným a dynamickým týmem operátorů, kteří jsou připraveni a ochotni vždy naslouchat potřebám volajících klientů a poskytnout komplexní nabídku služeb, které naše společnost poskytuje.

V rámci našich služeb nabízíme i možnost poskytnutí kapacity call centra našim zákazníkům. Bez nutnosti vysokých nákladů do budování složité infrastruktury a technického vybavení tak získají špičkové zázemí a komfort pro obsluhu svých zákazníků a obchodních partnerů.

Jak to v praxi vypadá?
S naším obchodníkem si na schůzce dohodnete kompletní podmínky fungování call centra a zákaznické linky (počet operátorů, typ zboží či služby, dobu provozu), následně zajistíme technickou přípravu na vaše call centrum a proškolení odpovídajícího počtu telefonistů na požadovaný typ výrobku či služby. K danému termínu spuštění provozu proběhnou 3 testovací hovory, a pokud vše proběhne v pořádku, nic nebrání úspěšnému zahájení naší spolupráce a činnosti vašeho virtuálního call centra.

Ze služeb našeho call centra si jako zákazník pro svoji firmu můžete vybrat:

Aktivní telemarketing
mimino - průzkumy trhu a mínění o Vašich službách a zboží
- prodej Vašeho zboží a služeb po telefonu
- telefonická sdělení Vašim zákazníkům
- aktualizace Vaší klientské databáze
- ověřování doručení zásilek, potvrzení účasti, spokojenosti s výrobkem



Pasivní telemarketing   
mimino        - vyřizování a zpracovávání zákaznických objednávek
- informační servis a help desk
- reklamní linky a linky pro různé letákové akce
- informační linky o výrobcích a službách (možno i 7 dní v týdnu a 24 hod denně)
- služební linky pro skupiny pracovníků (autonavigace, montáže, servis)